سلام

امروز به یک مشکل تازه توی Eclipse برخوردم. یک پروژه جدید از نوع Java Project from existing Ant Buildfile ایجاد کردم سپس آدرس Ant Buildfile پروژه را وارد کردم. درون این پروژه من از کلاس javax.crypto.Cipher و کلاس های مر تبط با آن برای انجام کارهای مربوط به encryption و decryption استفاده کرده بودم. وقتی پروژه را اجرا می کردم به error زیر برمی خوردم:

[java] Exception in thread "main" java.lang.Error: Unresolved compilation problems:
[java] The import javax.crypto cannot be resolved
[java] The import javax.crypto cannot be resolved
...

برای حل این مشکل کافی است در پنجره Project Explorer برروی پروژه خود راست کلیک کنید و برروی گزینه Properties کلیک کنید سپس برروی گزینه Java Build Path کلیک کنید و از بین تب های سمت راست تب Libraries را انتخاب کنید و سپس برروی گزینه Add External Jar کلیک کنید ، در محلی که JRE برروی سیستم شما نصب شده است به دایرکتوری lib بروید و فایل jce.jar را انتخاب کرده و برروی دکمه Open کلیک کنید و در نهایت برروی دکمه OK کلیک کنید.

اگر برنامه خود را مجددا اجرا کنید دیگر به این error بر نمی خورید.

شاد باشید.