During learn and experience

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

حال من خوب است، اما تو باور نکن!

سلام، حال من خوب است،  اما تو باور نکن!

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۶ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید زرین فام

تولید سرویس REST با استفاده از Play Framework 2.4، Scala و ReactiveMongo

پروژه ReactiveMongo هنوز به نسخه ۱ نرسیده ولی کاملا آماده و قابل استفاده در پروژه های عملیاتیه. قبلنا مستندات سایت ReactiveMongo کامل نبود، البته نه که فکر کنید الان کامله ولی باز خیلی بهتر از قبله و قسمت مستندات سایتشو کلی کامل کردن. اما بازم وقتی یه تازه کار وارد اون قسمت میشه ممکنه یکم گیج بشه. من در اینگونه مواقع دنبال یه sample project می گردم.
یک پروژه درست کردم و توی github گذاشتم، این پروژه توضیحات مستند مربوط به Play2-ReactiveMongo سایت ReactiveMongo رو در قالب یک مثال قابل اجرا برای تولید سرویس REST آورده.

امیدوارم بدرد تازه کارها بخوره.

شاد باشید.

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید زرین فام

تفاوت روش های Table Per Class و Joined در نگاشت وراثت در JPA چیست؟

این سوال رو خیلی وقت پیش در جواب یاب پرسیده بودم تا سر فرصت بهش جواب بدم. کلا اگه performance برامون مهمه و قابلیت پلی مرفیسم در وراثت JPA برامون مهم نیست بدون شک روش  Table Per Class خیلی بهتره و فکر می کنم تنها مزیت روش Joined اینه که بصورت کامل از قابلیت پلی مرفیسم در وراثت JPA پشتیبانی می کنه.

پ.ن. مدت زیادیه چون اکثر یافته های فنی رو در قالب سوال و جواب در سایت جواب یاب مطرح می کنم، تو وبلاگم کمتر مطلب فنی می زنم برای همین تصمیم گرفتم بعضی از سوال و جواب هایی که خیلی خوشم اومدرو اینجا در قالب پست وبلاگ هم بزنم.
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید زرین فام

ارزش دوست داشتن واقعی

کم آدم پیدا میشه که بی منت آدمو دوست داشته باشه و از صمیم قلب آدمو برای خودش بخواد. اگه این جور آدمایی تو زندگیتون پیدا کردین دو دستی بچسبینش و منتشم بکشید.

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید زرین فام