ادامه قسمت 1 ...
ایجاد رابط کاربری بصورت Declarative با استفاده از UIBinder:
قابلیت UIBinder به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که بیشتر قسمت های رابط کاربری را بصورت Declarativeتعریف کنند. در نسخه های قبلی ، widget ها با کدنویسی ایجاد می شدند و به یکدیگر (با استفاده از Panel ها) متصل می شدند که این فرایند به کدنویسی زیادی نیاز داشت. در GWT 2 توسعه دهندگان می توانند با استفاده از XML ، رابط کاربری خودشان را تعریف کنند این امر باعث می شود کدهای خواناتری بوجود بیاید ، نگهداری آنها آسانتر باشد و توسعه آنها سریعتر باشد. مثال Mail نمونه استفاده عملی از قابلیت UIBinder می باشد.
Bundling of Resources via ClientBundle:
بمنظور انجام عملیات spriting (چسباندن تصاویر برنامه به یکدیگر و تولید یک تصویر یکپارچه با حجم فشرده) خودکار مکانیزم ImageBundle در GWT 1.4 معرفی شد. ClientBundle روش تعمیم یافته این تکنیک برای بهینه سازی فرایند دانلود تمامی منابع سمت سرور (css ، text files ، XML) می باشد. این تکنیک باعث کاهش ترافیک شبکه می شود و می تواند تاخیر در زمان پاسخ برنامه های تحت وب (مخصوصا برروی موبایل) را کاهش دهد.
نوع ساده تر شده Unit Testing با استفاده از HtmlUnit:
با استفاده از HtmlUnit فرایند تست سریعتر انجام می شود و دیگر نیازی به راه اندازی یک مرورگر واقعی برای انجام تست نیست بلکه به راحتی در حالت Development و با استفاده از یک Java Debugger می توان این کار را انجام داد.
شاد باشید.
خوشحال شدم دیدم شما هم به این موضوع علاقه دارید
http://www.irangwt.co.cc
خوشحال می شم با هم بیشتر در تماس باشیم
جی تاک من : bamdadd