از سریال شهرزاد خوشم اومده و دنبالش می کنم، هم فیلم خوش ساختیه هم داستانش برام جذابه و هم بازی بازیگراش خوبه (بخصوص علی نصیریان و ترانه علیدوستی).

اما علاوه بر اینها یه اتفاق خیلی جالب در زمینه نشر فیلم سریال بصورت دیجیتال داره میوفته که واقعا اگه جواب بده فرهنگ خوبیه. در سایت رسمی سریال شهرزاد قسمتی مشخص شده با نام حلال بخریم، حالا ماجرا از چه قراره، در حالی که DVD سریال شهرزاد ۴ هزار تومانه در این قسمت سایت دانلود فایل با کیفیت معمولی سریال رو با قیمت ۲ هزار تومان و فایل با کیفیت فول HD با قیمت ۳ هزار تومان امکانپذیر شده.

بنظرم کار کار جالبه و اگر فرهنگش جا ببیوفته در آینده خیلی به توزیع راحتتر و خرید ارزانتر سریال ها و فیلم ها کمک میشه البته ممکنه با خودتون بگین یک نفر فایل رو دانلود می کنه و بین کلی آدم پخش می کنه یا حتی توی یه هاست آپلودش می کنه تا ملت مفتی دانلودش کنن. من فکر کنم استدلال تهیه کننده برای این کار این بوده که اونی که بخاد این کارو کنه از رو نسخه DVD هم اینکارو می کنه (و می کردند و می کنن) ولی اونی که فایل رو رو لپ تاپش یا از طریق USB رو تلویزیون میبینه الان می تونه هزینه سریال رو بصورت قانونی، راحت و آنلاین پرداخت کنه. یعنی بیخیال اون آدم های بی انصاف شده و چسبیده به احترام گذاشتن و شرایط رو راحت کردن برای آدم های با انصاف. 

واقعا تبریک می گم به این تصمیم شجاعانه و هوشمندانه و امیدوارم سایر تهیه کنندگان و توزیع کنندگان هم این کارو شروع کنن.

یه اتفاق قشنگ دیگه هم اینه که دیگه مهم نیست فایل سریال چجوری به دستت میرسه مهم اینه که هزینشو می تونی راحت با دو تا کلیک آنلاین پرداخت کنی.