بروزرسانی: بنده دیگر هیچگونه همکاری با آموزشگاه برنامه نویس ندارم.

 

حدودا ۸ سالی میشه جاوا تدریس می کنم. البته اگر تدریس جاوا در انجمن علمی دانشگاه رو هم در نظر بگیریم بیشتر میشه. این برای اولین باره که با یک آموزشگاه به توافق رسیدم که دوره های آموزشی جاوا و Java EE بصورت منظم و زمانبندی شده و اختصاصی داشته باشم، تمام دوره هایی که داشتم سازمانی و خصوصی بوده.

آموزشگاه برنامه نویس متعلق به صاحبان سایت برنامه نویس است که یکی از قدیمیترین فروم ها در زمینه زبان های برنامه نویسی رو دارن. جالبه که حدود سال ۸۶ من مدیر قسمت جاوا سایت برنامه نویس بودم. 

 

طبق توافقات انجام شده، آموزشگاه برنامه نویس از این پس دوره های مرتبط با جاوا و Java EE برگزار خواهد کرد و بنده نیز مدرس دوره ها خواهم بود. برای شروع، دوره آموزشی Java SE 8 (برنامه نویسی Core Java) برنامه ریزی شده است و در آینده سایر دروه ها نیز زمانبندی و برنامه ریزی می شود.

همکاری با بچه های برنامه نویس برام از چند جنبه ارزش داره، اولیش اینکه همکاری با بخش خصوصیه که رقابت بسیار جالبی داره که باعث بالارفتن کیفیت میشه. بعدیش اینکه خود بچه های برنامه نویس و صاحبان آن برنامه نویس هستند و سرشون به تنشون می ارزه.

خلاصه امیدوارم دوره های خوبی بشه و مورد استقبال قرار بگیره. در آینده قصد دارم دوره های موضوعی و کارگاهی هم برگزار کنم که فکر می کنم جاش توی جامعه جاواکار های ایران خالیه.